Dermatovenerológia logo

Všeobecné obchodné podmienky

1. Základné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") upravujú vzájomné práva a povinnosti medzi poskytovateľom zdravotnej starostlivosti [NÁZOV AMBULANCIE] (ďalej len "poskytovateľ") a pacientom pri poskytovaní ambulantnej dermatovenerologickej starostlivosti.

2. Poskytovateľ zdravotnej starostlivosti

Názov: [NÁZOV AMBULANCIE]
Adresa: [ADRESA]
IČO: [IČO]
DIČ: [DIČ]
Osoba oprávnená poskytovať zdravotnú starostlivosť: [MENO LEKÁRA], [ODBORNOSŤ]

3. Objednávanie a zrušenie termínu

3.1 Pacienti sa môžu objednať:

  • Telefonicky na čísle [TELEFÓN]
  • Emailom na adrese [EMAIL]
  • Osobne v ordinácii

3.2 V prípade, že sa pacient nemôže dostaviť na dohodnutý termín, je povinný tento termín zrušiť najneskôr 24 hodín vopred.

3.3 Pri opakovane nezrušenom termíne si poskytovateľ vyhradzuje právo účtovať poplatok za nevyužitý termín vo výške [SUMA] €.

4. Rozsah poskytovanej starostlivosti

4.1 Poskytovateľ poskytuje ambulantnú dermatovenerologickú starostlivosť zahŕňajúcu:

  • Diagnostiku a liečbu kožných ochorení
  • Diagnostiku a liečbu pohlavne prenosných ochorení
  • Preventívne dermatologické vyšetrenia
  • Kozmetické dermatologické výkony (mimo zdravotného poistenia)

4.2 Výkony hradené zdravotnou poisťovňou sú poskytované poistencom príslušnej zdravotnej poisťovne na základe platnej zmluvy.

4.3 Nadštandardné a estetické výkony sú poskytované za priamu úhradu podľa platného cenníka.

5. Práva a povinnosti pacienta

5.1 Pacient má právo:

  • Na poskytnutie zdravotnej starostlivosti
  • Na úctu, dôstojnosť a ohľaduplné zaobchádzanie
  • Na informácie o svojom zdravotnom stave
  • Na ochranu osobných údajov
  • Odmietnuť poskytovanie zdravotnej starostlivosti

5.2 Pacient je povinný:

  • Poskytnúť pravdivé informácie o svojom zdravotnom stave
  • Dostaviť sa na vyšetrenie s platným preukazom poistenca
  • Dodržiavať ordinačný poriadok a pokyny lekára
  • Uhradiť poplatky za nadštandardné služby

6. Platobné podmienky

6.1 Výkony hradené zo zdravotného poistenia sú pre poistencov bezplatné.

6.2 Samoplatné výkony sa uhrádzajú v hotovosti alebo platobnou kartou ihneď po poskytnutí služby.

6.3 Aktuálny cenník samoplatných výkonov je dostupný v ordinácii a na webovej stránke.

7. Reklamácie

7.1 Reklamácie týkajúce sa kvality poskytnutých služieb môže pacient uplatniť:

  • Písomne na adrese ambulancie
  • Emailom na [EMAIL]
  • Osobne v ordinácii

7.2 Reklamácia bude vybavená do 30 dní od jej doručenia.

8. Ochrana osobných údajov

Poskytovateľ spracováva osobné údaje pacientov v súlade s nariadením GDPR a zákonom o ochrane osobných údajov. Podrobné informácie nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov .

9. Záverečné ustanovenia

9.1 Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť tieto VOP. Zmeny nadobúdajú účinnosť dňom zverejnenia na webovej stránke.

9.2 Právne vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 576/2004 Z.z. o zdravotnej starostlivosti.

9.3 Tieto VOP sú platné a účinné od 8. 12. 2025.

Posledná aktualizácia: 8. 12. 2025